blodsbad och innebandy.

började dagen med att ligga i sängen och slöa framför tvn tills typ
13. skulle sätta mig ner en stund och räkna de sista mattetalen sen
innan jag skulle börja tagga inför innebandymatchen. fick för mig
att jag var hungrig och skulle göra en baguette med rostbiff och
potatissallad var det tänkt men istället skar jag mig i fingret. under
första böjliga leden liksom, från höger till vänster, hela fingret. jag
trodde nog att jag skulle smälla av, ringde mamma som inte svarade
och ringde adam och försökte få fram vad som hänt, men jag var helt
jävla skärrad tjöt, som ett barn.
fick åka till södertull och familjeläkarjouren där dom tejpade ihop mig
och plåstrade om mig. men just idag tycker jag synd om mig själv.
oflyt och klantighet.

åkte och kollade på matchen sen, kunde ju inte hålla i klubban så
det blev inget spel för min del. storhets förlorade med 4-2, vilket
också var totalt orättvist.

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit :O själv hade jag svimmat och jag hade sett blodet, men hoppas det gick bra med fingret :)

2008-12-15 @ 08:57:19
URL: http://emmaklovenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0