all i want for christmas

har hittat fett söta klänningen, skulle grina av lycka om jag
öppnade ett paket med den i! haha. stor chans...
 
annars har jag ju också hittat ett par jättetjusiga stövlar
som inte heller skulle vara helt fel att få. skulle vara kul
att ha några att variera med. dom satt helt perfect.
av mamma och pappa har jag också önskat mig en
träningsmaskin från tv-shop. HAHA, jag vet! men den
ser sjukt effektiv ut :) annars är det mest presentkort
och sånt av resten.

tränade i hallen idag för första gången, och nya mattan var faktiskt
riktigt skön. lite dålig studs i bollarna dock men man fick åtminstone
inte ont i knäna. sen rullade dagen på, precis som en vanlig onsdag.
sen blev det stan med maja, :) köpte en julklapp till farsgubben och
delade med mig av min förmögenhet till röda korset ;) mq har
lanserat en jättefin brosch, vilken jag dock använder som halsband
nu. känner mig givmild. sen blev det träffen med adam maja och lina.
kollade lite och åkte hem och pluggade. nu är jag helt slut i huvudet.
så nu tänker jag skutta i säng. natti!
puss,

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh, vilken underbar klänning :O :D

2008-12-04 @ 12:16:24
URL: http://emmaklovenas.blogg.se/
Postat av: matilda

mh, synd bara att den tydligen redan har tagit slut ;(

2008-12-04 @ 15:25:27
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0