8/12 -08

en helt vanlig måndag förutom att det bjöds på julkaka på italienska-
lektionen. vågade dock inte smaka, tror det var ananasbitar i och
det tål jag ju inte iaf så ja, det var lika bra att avstå. sen var madde
sjuk så vi skulle få ha magnus ist på träningsläran men fanny och
elin lyckades övertala honom att vi skulle ner på rådhustorget och
kolla på alice. dom flesta åkte nog hem. jag och fanny kikade i
kanske 5min och sen gick vi runt på stan och letade julklappar,
både att få och att ge. köpte mammas, så nu har jag bara malin och
adam kvar. känns bra. sen när jag kom hem så stog det tre gubbar
med värmepistoler precis innanför dörrn, riktade mot mig när jag
öppnade. tog en stund innan jag fattade att en av gubbarna var pappa
och att dom gjorde nån mätning. men det var som en kamera, där 
varma föremål var ljusa och kalla var mörkare. och dom knäppte en
bild på mina tår. dom var svarta. kan ju säga att jag frös något, man
såg tillochmed på bilden att jag var blöt och att det var vatten. haha,
ganska fascinerande faktiskt.

har ganska nyss kommit hem från träningen, gick ganska lätt idag
och tiden den sprang iväg. skönt.
nu hade jag tänkt att plugga lite so, svenska och engelska innan jag
packar ihop för ikväll.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0