20/12 -08

har precis fått på mig kläder efter en lång och varm dusch.
känner mig ganska fräsch faktiskt :)
adam sov här inatt, hade en lugn kväll med en film i dvdn.
jag lyckades dock, inte helt oväntat, somna precis innan
slutet, så jag har inte en aning om hur allt löste sig. typiskt.
men idag har vi iallafall varit tillsammans i 14månader.
idag/ikväll blir det en liten innebandymatch med damlaget
i vasas gympasal, sen blir det julgröt och julklappsbyte.
ska bli ganska kul faktiskt. känns dock lite som om jag har
halkat in på ett bananskal eftersom jag inte har spelat under
den gågna säsongen. men jag ska ju börja nu efter nyår så.
ska gå ner nu och försöka laga mina jeans och sedan blir
det nog en titt på slutet på tolken, från igår.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0